З В І Т
Директора Верховинського НВК Гондурак Світлани Василівни
за 2017-2018 навчальний рік
перед колективом та батьками на загальних зборах
Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005р. № 178, зміст звіту зроблений на підставі “Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно - технічних навчальних закладів перед колективом та громадськістю".
МЕТА:
Подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності .
Завдання звітування:
Зробити підсумок роботи закладу, забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління навчальним закладом.
І.ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА
Керівництво роботою Верховинського НВК здійснюється відповідно до Статуту та річного плану роботи.
Директор забезпечує:
-реалізацію державної політики в галузі освіти через педагогічні ради, загальні збори членів трудового колективу та батьківського комітету;
-діє від імені закладу, представляє його в усіх державних органах, в установах та громадських організаціях;
-у межах своєї компетенції видає накази, обов’язкові для виконання працівниками закладу;
-приймає на роботу персонал та звільняє з посади .
Приміщення закладу по мірі можливості забезпечені необхідними меблями та ігровим обладнанням. Розвивальне середовище організовано з урахуванням інтересів здобувачів освіти і відповідає їх віковим особливостям.
Для роботи з вихованцями обладнані спеціальні приміщення:
-музична зала;
-спортивна зала;
-кабінет психолога;
-методичний кабінет ;
- медичний кабінет;
-прогулянкові майданчики для кожної вікової групи ;
-спортивний майданчик (без обладнання)
ІІ. СКЛАД ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
Протягом навчального року в НВК функціонувало :
- 4 групи дошкільнят: 1 група раннього віку, 3 групи дошкільного віку.
Іх відвідувало 100 дітей.
- 4 початкових класи . Їх відвідувало 60 учнів (1учень переведений у школу-інтернат)
-2 ГПД
Заклад працює за 5-денним режимом роботи
ІІІ. КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Педагогічний процес у НВК забезпечують кваліфіковані спеціалісти: директор, вихователь-методист,вчителі , практичний психолог, музичний керівник, інструктор з фізкультури, 6 вихователів,асистент вчителя в інклюзивному класі. Успішному засвоєнню дітьми навчальних програм сприяло
23педагоги Верховинського НВК.
З них мають вищу освіту -18 педагогів.
Середньо-спеціальну - 5 педагогів.
Рівень педагогічної майстерності педагогів Верховинського НВК становить:
Звання «старший вихователь» - 4
Звання «старший вчитель» - 4
Спеціаліст І категорії -3
Спеціаліст ІІ категорія -4
Cпеціаліст - 2
Не атестовані- 6
Стаж роботи педагогічних працівників такий:
До 3 років -3 педагогів
Від 3 років до 10 років - 8 педагогів
Від 10 до 20 років - 3 педагогів
Більше 20 років –9 педагогів
Слід відмітити, що адміністрація створює оптимальні умови для постійного професійного зростання. В цьому році підвищила свій кваліфікаційний рівень - 1 педагог. Курси підвищення кваліфікації при інституті післядипломної освіти пройшли - 2 педагоги.
Адміністрація закладу створює працівникам всі умови для плідної роботи. В цілому робота колективу НВК відмічається стабільністю та позитивною результативністю.
ІV. ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ У 2017/2018 н.р.
Виходячи із аналізу позитивних та проблемних моментів при розв’язанні завдань навчального року, враховуючи недоліки та досягнення, колективом НВК було визначено наступні цільові пріоритети на 2017/2018 навчальний рік:
1.Реалізація основних положень особистісно-орієнтованого підходу до виховання та навчання з використанням елементів різних інноваційних технологій.
2.Застосування християнських морально-етичних цінностей у навчально-виховному процесі для підвищення якості духовно-морального виховання здобувачів освіти НВК.
3. Спрямувати діяльність педагогічного колективу на формування логіко-математичних здібностей здобувачів освіти НВК через використання різних форм роботи .
4. Забезпечення наступності в роботі з розвитку особистості вихованців закладу через інтеграцію зусиль і впливів сім’ї , дошкільних груп і початкової школи.
5. Збагачення матеріально – технічної бази, яка гарантує безпеку життя й здоров’я всіх учасників освітнього процесу.
6. Створення належних умов для повноцінного розвитку дітей.
V. ЯКІСТЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ
Заклад здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:
-Конституції України
-Закону України “Про освіту”
-Базового компоненту дошкільної та початкової освіти
-Закону України “Про охорону праці”
-Закону України “Про цивільну оборону”
-Закону України “Про дорожній рух”
-Закону України “Про відпустки”
-Кодексу “Про працю”
-Базових програм
А також, відповідно власного Статуту, Програми розвитку та річного плану роботи закладу.
Для ефективного вирішення проблем навчання та виховання дітей, педагоги перебувають у постійному творчому пошуку, експериментують та впроваджують сучасні перспективні програми та методики. Навчально – виховний процес організовується на основі Базового компоненту дошкільної та початкової освіти України, програм, спрямований на цілісний, збалансований розвиток здобувачів освіти .
Головною метою роботи колективу закладу є виховання дитини, здатної продовжувати навчання впродовж усього життя, досягати успіху, правильно будувати своє життя, вміло застосовувати свої знання на практиці.
Велика увага у роботі закладу приділяється наступності дошкільної та початкової освіти.
Колектив працює над створенням позитивного іміджу нашого закладу і тому в у нас є власний сайт. Розробили ми його самостійно, інформація розрахована, в першу чергу, на батьків наших вихованців, а також на колег зі всієї України. Цікаві статті, фотогалерея, форум – все це сприяє відкритості НВК, залученню батьків до життя їх дітей в закладі.
Тепер ми маємо можливість спілкуватися з батьками, використовуючи Інтернет, що дуже зручно у наш час.
На нашому сайті ви зможете:
-дізнатися останні новини навчального закладу та його досягнення;
-знайти інформацію про НВК та його колектив;
-ознайомитися із життям здобувачів освіти;
-прочитати поради фахівців: вихователя-методиста, вихователів, психолога, інструктора з фізкультури, музичного керівника та медичної сестри;
-переглянути фотоматеріали.
VI. РОБОТА МЕДИЧНОГО ПЕРСОНАЛУ
На достатньому рівні ведеться медичне обслуговування, яке здійснює медична сестра Капанюк Мирослава Миколаївна. Головним завданням є дотримання санітарно-гігієнічного режиму в приміщенні і на території, проведення оздоровчо - профілактичної роботи кожного дня та організації харчування.
Планомірно проводяться антропометричні виміри дітей . Проводиться огляд дітей на педикульоз щодня.
Хочеться звернути увагу на те, що педагоги працюють у тісному контакті із медичною сестрою закладу по оздоровчо-профілактичній роботі, проведено ряд переглядів різних форм роботи з фіз.виховання, а саме: ранкова гімнастика, гімнастика пробудження, коригуюча гімнастика, організація фізичних занять на свіжому повітрі.
Постійно проводиться моніторинг захворюваності дітей НВК.
Аналіз захворювання проводиться на основі даних річного статистичного звіту, який складається на основі медичної документації, яка ведеться щоденно. На кожну дитину в групі ведеться лист здоров’я.
Під контролем адміністрації залишається і медичне обслуговування педагогічних працівників і обслуговуючого персоналу. Двічі на рік працівники проходять поглиблений медичний огляд , проводиться обстеження в баклабараторії.
VII. ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ У НВК
Найважливішою умовою правильної організації харчування дітей є суворе дотримання санітарно-гігієнічних вимог до харчоблоку та процесу приготування і зберігання їжі. З метою профілактики кишкових захворювань працівники суворо дотримуються встановлених вимог до технологічної обробки продуктів, правил особистої гігієни. Результатом є відсутність зафіксованих випадків отруєнь і кишкових захворювань дітей та відсутність зауважень з боку відповідних контролюючих служб
Одним із важливих моментів контролю за якістю харчування дітей в НВК є виконання затвердженого набору продуктів, що реєструється медсестрою в «Журналі обліку виконання норм харчування». На основі даних цього журналу кожні 10 днів проводиться аналіз, а в разі потреби - корекція харчування.
Якість ведення документації на харчоблоці та в коморі обумовлена відсутністю зауважень контролюючих органів.
Медична сестра веде документацію щодо харчування дітей, разом з комірником та кухарем складає перспективне меню, меню-розкладку, здійснює контроль за харчуванням дітей, проводить санітарно-просвітницьку роботу серед батьків, контролює дотримання технології приготування їжі, вихід і якість готових страв, санітарний стан харчоблоку, дотримання правил особистої гігієни персоналом, відмічає в журналі здоров’я працівників харчоблоку своєчасність проходження медоглядів.
Робота з організації харчування вихованців НВК ведеться на достатньому рівні.
Періодичний контроль проводять працівники управління освіти.. В НВК організований контроль за якістю продуктів харчування, що надходять. Прийом продуктів від постачальників, аналіз стану проводиться в присутності медичної сестри.
Усі продукти харчування, що надходять до НВК відповідають вимогам, супроводжуються накладними, сертифікатами якості.
Подальші напрямки роботи з організації харчування:
Постійна інформація батьків про стан харчування дітей в НВК.
Консультації для батьків щодо раціонального харчування дітей
Співпраця з Радою закладу з питання покращення харчування дітей.
VIII. Організація роботи з сім’ями вихованців
Взаємодія з сім’ями здобувачів освіти на протязі року є одним з пріоритетних напрямків діяльності закладу та працівників. Вона орієнтована на пошук таких форм і методів роботи, які дозволяють урахувати актуальні потреби батьків, сприяють формуванню активної батьківської позиції. Педагогічний колектив, враховуючи потребу в ознайомленні батьків з новинами та вимогами часу організації роботи в освітянській галузі організовує для цього різні активні форми співпраці:
Батьківські збори,
Індивідуальні консультації ,
Участь у святах,
Перегляд відкритих заходів.
У батьківських куточках постійно змінюється та поновлюється інформаційний матеріал.
IX. Управлінська діяльність директора НВК
Безпосереднє керівництво Верховинським НВК здійснює директор та відділ освіти Верховинської райдержадміністрації . Засновником є Верховинська районна рада . Підрозділами в нашому закладі є: ланка дошкільної освіти та початкової освіти. Організація навчально-виховного процесу за погодженням директора здійснюється під керівництвом методиста по дошкільній освіті- Бойчук Л.А. та керівником методичної комісії – Сорохан М.Г.
До складу органів самоуправління Верховинського НВК входять:
Рада НВК,
Батьківські комітети ,
Профспілковий комітет,
Педагогічна рада,
Загальні збори батьків та членів трудового колективу,
Комісія з охорони праці та техніки безпеки,
X. Система роботи щодо соціального захисту дитини
Верховинський навчально-виховний комплекс є державним закладом, у якому всі працівники дотримуються вимог, щодо забезпечення прав дитини, які закріплені у основних державних документах:
-Конституція України;
-Конвенції ООН про права дитини;
-Законом України «Про охорону дитинства»;
XI. Організація роботи щодо охоплення навчанням дітей та обліку дітей у мікрорайоні.
Розуміючи важливість даної роботи, директор безпосередньо керує нею.
За наслідками обліку дітей у закладі спланована та реалізується робота з батьками у напрямку підвищення їх педагогічних знань, озброєння методами навчання та виховання дітей у сім’ї.
На початку навчального року згідно запитів батьків забезпечується охоплення дошкільною та початковою освітою всіх бажаючих жителів мікрорайону.
(черга в садок, нові правила зарахування в початкову школу)
XII. Система роботи закладу щодо попередження травматизму
Діяльність адміністрації спрямована на виховання в учасників навчально – виховного процесу якостей свідомого і обов’язкового виконання правил і норм безпечної поведінки в повсякденній діяльності і в умовах надзвичайної ситуації; формування навиків безпечної поведінки у різних нестандартних ситуаціях, формування знань про правила самозбереження, дорожнього руху, з протипожежної безпеки.
За звітний період не зафіксовано випадки травмування дитини під час освітньо-виховного процесу. В закладі ведеться робота щодо безпеки життєдіяльності працівників. Систематично видаються накази з охорони праці.
Для працюючих розроблені і видані на руки інструкції з охорони праці, технологічні та посадові інструкції, які зберігаються на робочих місцях. Належна робота з профілактики нещасних випадків проводиться під час занять у вигляді різноманітної навчально-виховної роботи. Роботу з охорони праці, безпеки життєдіяльності у навчально-виховному закладі можна вважати достатньою.
Кожен працівник НВК проявляє турботу по створенню безпечних умов для перебування дітей як у приміщенні, так і на прогулянкових майданчиках.
Організація догляду за дітьми відбувається під постійним контролем адміністрації та медичної сестри.
В розділі «Охорона праці і життєдіяльності дітей» були проведені спеціалістами тематичні консультації. Регулярно проводилися інструктажі з техніки безпеки. Також, педагогами планувалася і проводилася робота з дітьми для формування навичок безпеки життєдіяльності. Було поновлено плани евакуації. Проводяться згідно плану роботи Тижні та дні безпеки життєдіяльності дитини, де навчаємо дітей навичок протипожежної безпеки, правил дорожнього руху, поводження в небезпечних , життєвих ситуаціях. Проводимо навчальний тренінг з евакуації вихованців та працівників.
XIII. Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я працівниківНВК.
В закладі всі працівники сумлінно виконують свої обов’язки, працюють творчо, що є невід’ємною складовою успішного управління закладом.
Наш заклад відвідують 3-дітей учасників АТО, 2-дітей інвалідів, які користуються пільгами на харчування ( звільнені на 100% від оплати).Однак, слід, відзначити що відповідно рішення сесії районної ради не виконується закон про організацію харчування дітей з багатодітних та малозабезпечених родин. Інших категорій пільговиків в нас немає згідно поданих документів батьками вихованців.
XIV. ПРОВЕДЕННЯ РОБОТИ ПО ЗВЕРНЕННЮ ГРОМАДЯН.
На виконання Закону України «Про звернення громадян» Указу Президента України «Про додаткові заходи забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення», Інструкції з діловодства в нашому закладі заведений журнали обліку особистого прийому громадян,проводиться реєстрація заяв і скарг громадян.
З 01 січня 2018 року по 30.05 2018року поступили звернення з заявами на влаштування дітей до садкових груп та 1 звернення по організації екскурсійної поїздки для випускників 4класу
XV. Робота по зміцненню матеріально - технічної бази НВК
За 2017/2018 навчальний рік в навчальному закладі зміцнення матеріально-технічної бази здійснювалося за рахунок:
Благодійних внесків та спонсорської допомоги батьків:
- Холодильник -6.400
- Білизна – 15.060
- Посуд – 1.506
- Водопостачання – 3.400
- Канцтовари – 4.519
- Іграшки – 2.580
- Миючі засоби, серветки, туалетний папір - 942
- Спортивний інвентар -2.300
- Господарські товари (сантехніка, замки, лампочки, фарби, лаки, вапно) – 3.737
- Поличка для взуття -584
- Жалюзі – 1.900
- Килимове покриття -1.200
- Накидки на крісла школярів 1клас - 510
- Подарунок для закладу випускників гр. «Сонечко» - 2.200
• Кошти Верховинської селищної ради
- Придбано 30 стільчиків для музичної зали
- 10 двохярусних ліжечок
- Стіл для методичного кабінета
• Кошти депутата районної ради Рибенчука М.В.
- Мякий інвентар:
- 30 матраців
- 30 подушок
- 30 ковдер
• Кошти з відділу освіти райдержадміністрації (11.528)
- Придбано матеріали для проведення поточного ремонту загальних приміщень закладу
- Проведено очистку каналізаційної системи
- Проведено ремонт та підготовлено котельню до опалювального сезону
- Організовано вивезення сміття
Ми маємо задовільну матеріально-технічну базу, наш заклад користується попитом серед жителів селища, колектив може і хоче працювати
style='mso-element:footnote' id=ftn1>